Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-03-24 19:45:42
On 2013-03-24 17:04, Dainiushas wrote:
> na taigi sako, kad Subaru afigiena pravažiuoja. Bet kai pasigilini, tai
> viskas susiveda ir prošvaistą ir padangas, a tas AWD kažkelioliktoj ten
> vietoj.

Neitari, kad pretenduoji i meneso posta???

Ir nafig gamintojai dzipuose daro abu tiltus varomus ir difus
blokuojamus... tikri nesusiprateliai... paausktintu koki universala,
uzdetu geras padangas ir turim dzipa.   Matyt, amerikonai protingiausi,
kai daro papiginitas  parketiniku is dzipu modifikacijas su vienu varomu
tiltu ,,, nafig tas antras tiltas reikalingas...

Audrius K.

P.S. Ar tik ne ponas pasnigus skundesi, kad kiemai nevalomi ir kaip is
ju isvaziuoti....Jei ir sumaisiau, tai tikrai ne viena tokia zinute
skaiciau....