Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-03-25 13:26:48
On 2013-03-25 00:32, Dainiushas wrote:
> tai, kad tu nesulyginamus dalykus lygini, automobilius per 20m
> besiskiriančius....kaip visada.... :)

As lyginu puikiai sulyginamus dalykus:  Pvz, kiek tarnauja vieno ar kito
gamintojo generatorius, kiek tarnauja amortizatoriai, kiek tarnauja
sarnyrai ar vairo traukes. Ir - keista - passato pralosia beveik
viskas... Ir negalima to nurasyti tam, kad gal pakliudavo prastos
kokybes dalys. Nemazai daliu buvo dedama su orinaliu vw zenklu is
dilerio, jei neoriginalios - tai buvo perkamos bene brangiausios ir
kokybiskiausios buvosios rinkoje. Tarkim, pirma karta as nezinojau
tikros passato ridos, ir ratu guolius keiciau su didele rida.. Taciau
pakeitus po 100tkm vel juos rekejo keisti... Galiniai sailenblokai:
kazkur po 3 metu eksploatacijos tako pakeisti (ideti originalai uz
kosmosa). Dar 3 metai, ir jie vel isplyse... Kuro vamzdalis: prarudijo,
kai auto buvo truputi virs 10 metu. Pakeitus nauju originalu sekanti
karta beveik prarudijo vel per 10 metu...

Dabar su subaru ridos pas mane didesnes, taciau nei pakaboje, nei
variklyje nieko keisti netenka... sukasi simtai tkm, o niekas
nepareina... keista, ane? Net jei ziureti pagal vienoda amziu: kai
pasatui buvo 9-10-11metu, keiciau visa pakaba is eiles.. Outback - dabar
jam 11 metu, neteko pakaboje praktiskai nieko keisti :-)) (iskyrus
stabilizatoriaus gumas). Tikros ridos - laaabai panasios. Cia ivertinant
tai, kad outbacko zinau tikra rida, o passato buvo mazdaug zinoma pagal
ivairiu susitrinanciu daliu (vairo, pedalu, sedyniu, dureliu vyriu)
bukle... Su tribeca nelyginu, ji dar nepasieke tokio amziaus :-))

> O generatoriui beje yra skirtumas kur droži, tos pačios motovalandos -
> kaip ir varikliui. t.y. važiuojant 20km antra ir penkta pavaromis, tie
> guoliai apsisuks skirting1 kartų skaičių :)

Nereikia lia lia. Drosk tu kaip nori, 250tkm (ir tai dar ne galas) pries
100tkm sneka uz save. Nekalbant jau apie tai, kad niekas to passato
nedroze visa generatoriaus gyvenima max apsukomis. Jei jau taip lyginti,
tai passatas gerokai maziau ir lengvenes priekabas tampe... Taip, kad
nereikia cia nesamoniu isvedineti...

Audrius K.