tai ash ne apie sedana, o apie kabrika. nes kai stogo nera, viskas kiaura ir pucia, tai nei jis valina, nei su juo saugu vaziuot. tada geriau jau maziau rytu, galetum tada net i darba su kabriku atlekt, ir mergikem prie suoliuko rukanciom papypset. "simutis" <example@example.com> wrote in message news:jm066o$egd$1@trimpas.omnitel.net... > Nu kabrikas, turbut, dar turi savo zavesio. > > Tavo turimas omeny E36 sedanas tai jau tikrai ne is gero gyvenimo perkamas > ir kad ten vos vos geriau trauktu su kokiu kitu motoru, tai cia kazkokio > didelio pasimegavimo is to vistiek nelabai. Geriau jau tada kai atlieka > litas kitas. > > > "Igaliotinis" wrote in message news:jlvjfk$67t$1@trimpas.omnitel.net... > > galetu but koks 314td, tai ir malonuma teiktu ir pigiai vaziuotu. m? > > "simutis" <example@example.com> wrote in message > news:jls3nr$56h$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei jau kabrikas, tai tik 328 ir dar koks M-Tech, IMHO. Auto butu del >> kazkokio malonumo, visgi, tai ner cia ko smulkintis perdaug. >> >> >> "audrius" wrote in message news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... >> >> taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, ir >> 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar double >> vanos >> >> "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų >> news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... >>> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i >>> motorus? >>> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. >>> Ar >>> gali taip būti? >>> >>>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas >>>> firzda, nes kebulas be stogo. >>>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. >>> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra >>> kabrioletų problema.. >>> >>>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) >>> :)))) >>> >>>