Tema: Re: e36 kabrioletas
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-04-10 00:14:28
galetu but koks 314td, tai ir malonuma teiktu ir pigiai vaziuotu. m?

"simutis" <example@example.com> wrote in message 
news:jls3nr$56h$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei jau kabrikas, tai tik 328 ir dar koks M-Tech, IMHO. Auto butu del 
> kazkokio malonumo, visgi, tai ner cia ko smulkintis perdaug.
>
>
> "audrius"  wrote in message news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net...
>
> taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, ir 
> 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar double 
> vanos
>
> "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų 
> news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net...
>> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i 
>> motorus?
>> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. Ar 
>> gali taip būti?
>>
>>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas 
>>> firzda, nes kebulas be stogo.
>>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema.
>> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra 
>> kabrioletų problema..
>>
>>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :)
>> :))))
>>
>>