galetu but koks 314td, tai ir malonuma teiktu ir pigiai vaziuotu. m? "simutis" <example@example.com> wrote in message news:jls3nr$56h$1@trimpas.omnitel.net... > Jei jau kabrikas, tai tik 328 ir dar koks M-Tech, IMHO. Auto butu del > kazkokio malonumo, visgi, tai ner cia ko smulkintis perdaug. > > > "audrius" wrote in message news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... > > taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, ir > 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar double > vanos > > "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų > news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... >> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i >> motorus? >> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. Ar >> gali taip būti? >> >>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas >>> firzda, nes kebulas be stogo. >>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. >> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra >> kabrioletų problema.. >> >>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) >> :)))) >> >>