Tema: Re: e36 kabrioletas
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2012-04-09 23:08:58
tai, kad nebeliko e36ame jokiu maloniu varikliu...
especially kabrikams.




"simutis"  wrote in message news:jls3nr$56h$1@trimpas.omnitel.net...

Jei jau kabrikas, tai tik 328 ir dar koks M-Tech, IMHO. Auto butu del 
kazkokio malonumo, visgi, tai ner cia ko smulkintis perdaug.


"audrius"  wrote in message news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net...

taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, ir 
325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar double 
vanos

"Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų 
news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net...
> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i 
> motorus?
> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. Ar 
> gali taip būti?
>
>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas 
>> firzda, nes kebulas be stogo.
>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema.
> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra 
> kabrioletų problema..
>
>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :)
> :))))
>
>