taip ir zinojau, kad z3 ikis kas nors. apie m3 kalba nejo "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:jluetb$ddk$2@trimpas.omnitel.net... > nesapnuok. s50b32 > m52tu turejo z3 > > "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message > news:jlrhvd$sgc$1@trimpas.omnitel.net... >> galima. >> e36 dvigubo niekad neturejo. >> "Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message >> news:jlqfvh$efn$1@trimpas.omnitel.net... >>> ar imanoma pvz is pirmo zvlgsnio i motora (nenagrinejant popieriu) >>> pasakyti kad motoras turi (dviguba) vanos? >>> >>> >>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, >>>> ir 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar >>>> double vanos >>>> >>>> "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų >>>> news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i >>>>> motorus? >>>>> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. >>>>> Ar gali taip būti? >>>>> >>>>>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas >>>>>> firzda, nes kebulas be stogo. >>>>>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. >>>>> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra >>>>> bendra kabrioletų problema.. >>>>> >>>>>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) >>>>> :)))) >>>>> >>>>> >>