Tema: Re: e36 kabrioletas
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-04-09 13:50:19
nesapnuok. s50b32
m52tu turejo z3

"Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
news:jlrhvd$sgc$1@trimpas.omnitel.net...
> galima.
> e36 dvigubo niekad neturejo.
> "Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message 
> news:jlqfvh$efn$1@trimpas.omnitel.net...
>> ar imanoma pvz is pirmo zvlgsnio i motora (nenagrinejant popieriu) 
>> pasakyti kad motoras turi (dviguba) vanos?
>>
>>
>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>> news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net...
>>> taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, 
>>> ir 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar 
>>> double vanos
>>>
>>> "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų 
>>> news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i 
>>>> motorus?
>>>> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. 
>>>> Ar gali taip būti?
>>>>
>>>>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas 
>>>>> firzda, nes kebulas be stogo.
>>>>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema.
>>>> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra 
>>>> kabrioletų problema..
>>>>
>>>>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :)
>>>> :))))
>>>>
>>>>
>