nesapnuok. s50b32 m52tu turejo z3 "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:jlrhvd$sgc$1@trimpas.omnitel.net... > galima. > e36 dvigubo niekad neturejo. > "Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message > news:jlqfvh$efn$1@trimpas.omnitel.net... >> ar imanoma pvz is pirmo zvlgsnio i motora (nenagrinejant popieriu) >> pasakyti kad motoras turi (dviguba) vanos? >> >> >> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >> news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... >>> taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, >>> ir 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar >>> double vanos >>> >>> "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų >>> news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i >>>> motorus? >>>> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. >>>> Ar gali taip būti? >>>> >>>>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas >>>>> firzda, nes kebulas be stogo. >>>>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. >>>> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra >>>> kabrioletų problema.. >>>> >>>>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) >>>> :)))) >>>> >>>> >