"Kantega" wrote in message news:jlqfvh$efn$1@trimpas.omnitel.net... ar imanoma pvz is pirmo zvlgsnio i motora (nenagrinejant popieriu) pasakyti kad motoras turi (dviguba) vanos? "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... > taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, ir 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar double vanos > > "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... >> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i motorus? >> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. Ar gali taip būti? >> >>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas firzda, nes kebulas be stogo. >>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. >> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra kabrioletų problema.. >> >>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) >> :)))) >> >>