Jei jau kabrikas, tai tik 328 ir dar koks M-Tech, IMHO. Auto butu del kazkokio malonumo, visgi, tai ner cia ko smulkintis perdaug. "audrius" wrote in message news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, ir 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar double vanos "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... > o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i motorus? > Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau ėda. Ar gali taip būti? > >> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas firzda, nes kebulas be stogo. >> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. > bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra bendra kabrioletų problema.. > >> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) > :)))) > >