Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: Arnas
Data: 2012-03-14 13:08:53
jei jau prakalbom apie egzotika tai uzh tokia kaina nerka eme visas 4 ish
egzotikos, ash emiau 2 :) tai jei jau kalbam kad R19 kainuot gali 6klt tai
galima ir r17 uzh 5klt atrast. bet nesuprantu nihuje ka tu cia nori pasakyt?
:) ar sheip papyzdet' ir tiek kaip FX'as?

"DViL"  parašė naujienų news:jjpu44$m7i$1@trimpas.omnitel.net...

Ko as nezinau? Kainu? As perku padangas is egzotikos (pvm grazinimas +
nuolaidos+keiciu padangas vaziuojant namo po darbo), tai ir uzejau i ju
puslapi ir paziurejau kainas.
As galiu paimti R19 naujas ir po 500Lt ilgai ir gana sudetingai ieskant. Tik
tai ne usual kaina tokiu padangu. Sutinki?
Normali standartine kaina - egzotikos puslapi.
Ar tu nori irodyti, kad visi troliai ir permoka uz padangas, tik vienas tu
grazuolis?:)