Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: FX
Data: 2012-03-13 15:53:04
Hmmm , o shiaip ant evolushnos kai stock stabdzhiai buna koks min ratalankis
dedasi priekinis? ir kokio diametro diskas stabdzhiu???

FX

"911"  wrote in message news:jjnjdf$ouu$1@trimpas.omnitel.net...

tai cia tik ant micu ir subarkiu buna tokia opcija, ant bmw nebuna ;)
vietoj standartiniu brembu kur dedasi min 17' sudedi kita ir telpa r15 vsmpo
ir visokie kitokie speedlineai ;)