Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: FX
Data: 2012-03-13 15:33:15
Nu bet tu Arnai rimtai primesk... zhmogus prekiauja keramika, o vazhineja su
shpyzhiniais stabdzhiu diskais vietoj keramikiniu :DDD klientai suzhinoje
xuj ish jo plyteles pirktu...

FX

"Arnas"  wrote in message news:jjni7r$ngt$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo, matyt toks ish jo ir oligarchas.. :(

"FX"  parašė naujienų news:jjni12$n7p$1@trimpas.omnitel.net...

Oho :| dabar gales nerealiai drasiai pisti nuo 60km/h per stabdzhius! Bet
tai jei rimtai nerka sumete csl'o stabdzhius tai ash juo gausiai nusivyliau,
maniau koky brembo keramikiniu stabdzhiu komplekta susides, nes kaip chia su
emke saugiai vazhineti be keramikiniu raceinginiu stabdzhiu :DDD

FX

"Arnas"  wrote in message news:jjnhqg$mvb$1@trimpas.omnitel.net...

nerka csl stabdzhius ysidejo va jis ahujienchikas!

"FX"  parašė naujienų news:jjnhk3$mnm$1@trimpas.omnitel.net...

Nu... jau sakiau y mashinas su nerka zhiurite kaip bobos y priklijuotus
nagus, silikoninius papus ir grazhia shukuosenyte ble :DDD kavo jebiot kokio
dydzhio tie stabdzhiai jei nuo civiliniu miesto greichiu 320 su tokiom
pachiom padugnem kaip M3 stabdytu ish principo taip pat kaip ir M3... tik
vat shiuo atveju pas M3 dar ir pats ratas su visais inkliuzais sunkesnis
gautusi :)

P.S. nekalbu apie intensyvu lekima su daug stabdymu ir didesniais
greichiais, chia jau be abejo M3 stabdzhiai kickintu geriau...

FX

"Arnas"  wrote in message news:jjnglp$lgs$1@trimpas.omnitel.net...

jo, mazhi bet "pastiprinti" stabdzhiu diskai shviechia ir jaudina shirdy!

"FX"  parašė naujienų news:jjnfti$km9$1@trimpas.omnitel.net...

Tai taip pat sekmingai R19 galima uzhdeti ant 320 coupe... irgi atrodys
krutai :D

FX

"Andrej"  wrote in message news:jjnfo8$kfu$1@trimpas.omnitel.net...

    bet tai gi krutai, pats pasakei :)