Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: Arnas
Data: 2012-03-13 15:02:10
a kam ja reik naudot? taigi nevalina ble, kur ten ja naudosi.

"FX"  parašė naujienų news:jjnf4q$jp8$1@trimpas.omnitel.net...

Arnai skaityti moki bet suprasti nemoki... R19 + zhemo profilio guma labai
mA patinka kai sausa, yra kruva gripo ir matosi visos duobes... tuo tarpu
zhiema ash bbdejau 19'inius tekinius lauzhyti vardan ishvaizdos.

P.S. man tai neaishku nx emke pirkti jei ji naudojama tik vaizdui... chia
tas pats kas kombaina nusipirkti ir varyti darzho raveti... atrodytu krutai
bet esmine paskirtis pamirshtama ;)

FX

"Arnas"  wrote in message news:jjnemr$j82$1@trimpas.omnitel.net...

nesuprasi to FX'o. tai pyzdelina kad jam ne parke kad puse metu per metus
mashina kaip zhigulys atrodo tai verkshlena kad R19 nesulaukia.
neapsisprendes kazkoks zmogus.

"nerka ///M3"  parašė naujienų news:jjne4h$iib$1@trimpas.omnitel.net...

uzsidetum kaip rimti vyrai (t.y. kaip mes su arnu) r19 ziemines, tai
nereiktu cia verkslenti.:)

p.s. kas ten zyze kad paziuresim ka po ziemos snekesit, tai galiu pasakyti
kad jokiu bedu nera su r19 vazinet su e46 ziema.
--
BMW M3