Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: FX
Data: 2012-03-13 16:32:58
keichiam jusu gumbus y musu duobes... gal pavyks abiejuose miestuose lygius
kelius pasidaryti :D

FX

"911"  wrote in message news:jjnkg2$qbv$1@trimpas.omnitel.net...

cia nelakstyme klausimas galnet daugiau. o poziuryje.
nu mane uzpisa ant 10kmh tarp tu duobiu manevruot ;)
o dar daznai buna va toki pavasari naujoviu,kad ryte lygu, vakare griovys
1,5metro. Jau nekalbu kad jei lyja tamsu ir t.t.

va pavyzdziu praita sav kaune kalpoko g. pasidare GUMBAS didelis ant gatves
:D nieks niekur neskilo kazkaip nesuvokiamai  taip pist ir iskilo :)
manevruoju sau cilindamas po skanios vakarienes pas mama tik PYST blet i ora
, su galva i stoga, nehujiovas tramplynas :D
apsisukau grizau paziuret net i ta stebukla, bet taip ir nesupratau kaip ten
taip nutiko :D