Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: Arnas
Data: 2012-03-13 19:56:39
kokius 5-6k :D ah tie newsu troliai, visad viska geriausiai zhino :D nerka
eme pora po 600 kita pora po 1000, cia bridzhai LM25, pagaminimo data vienu
berods 2011 kitu 2009, man shiek tiek labiau pasiseke pora LM25 emiau po
600, o kitos 2 vredestein wintrac extreme irgi po 600 gavosi be pvm
pagaminimo data 2010m. kas del pravazhumo tai nei karto nesedau niekur, lsd
tikrai daug prideda, su e39 zhiema buvo zhymiai sunkiau. Beje, teisingai
buvo pastebeta kad e46 paprasto R18 aukshtis yra 1:1 kaip M3 R19 padangos
aukshtis. O jei kazhkoks kaunietis per autobusu stoteles ir bardiurus
hujerina ir poto pasakoja kad amortai ir ratlankiai nelaiko tai manau laikas
baigt zhaist su tais grybukais ir pereit prie brangesniu narkotiku, kaune ju
gaut neturetu but problema.

"DViL"  parašė naujienų news:jjnnfi$til$1@trimpas.omnitel.net...

Tu apie vasarines ar ziemai? Zieminiu ("Qshkiu") vokieciai nenaudoja ir
neturi:) O is Skandinavijos atkeliauja jau netinkamos... Tai kad ziema su
R19 - arba labai atsargiai reikia vazineti arba buti pasiruosiam sumoketi
apie 5000 - 6000Lt!