Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: FX
Data: 2012-03-13 16:30:12
Reikia vikshrus montuotis ant mashinu :D

FX

"DViL"  wrote in message news:jjnlbr$r8v$1@trimpas.omnitel.net...

O zinai koks skirtumas kaltiniu ir lietu ratlankiu? Kad kaltiniai atlaiko
duobe, bet neatlaiko kebulas ir kaikurie pakabos elementai, su lietais
atvirksciai:)
Musu keliais, dabar, pavasari, as su trefkine e36 318is (auksta Bilstein
pakaba, R15) iki namu davaziuoju zymiai greiciau, negu su e46 ant R17 ...
Bet del auto grozio ir kitu dalyku reikia kenteti:))
Aplamai, ble, keliai tokie, kad greit tik su ralinem mashinom galima bus
vazineti pacansku greiciu...