Tema: Re: R17 vs. R18 ant E46
Autorius: Arnas
Data: 2012-03-13 14:31:23
nesuprasi to FX'o. tai pyzdelina kad jam ne parke kad puse metu per metus
mashina kaip zhigulys atrodo tai verkshlena kad R19 nesulaukia.
neapsisprendes kazkoks zmogus.

"nerka ///M3"  parašė naujienų news:jjne4h$iib$1@trimpas.omnitel.net...

uzsidetum kaip rimti vyrai (t.y. kaip mes su arnu) r19 ziemines, tai
nereiktu cia verkslenti.:)

p.s. kas ten zyze kad paziuresim ka po ziemos snekesit, tai galiu pasakyti
kad jokiu bedu nera su r19 vazinet su e46 ziema.
--
BMW M3