Tema: Re: Cia vel koks triukas ar istikro 2x kainas sumazino?
Autorius: Rusla
Data: 2009-01-26 07:46:17
Tu nesupratai matyt ;)
Pakickdownins bet koks automatas, mes kalbejom apie dsg. O tas lagas man
asmeniskai labai jauciamas, tik dabar atsiranda dezes, kurios siaip ne taip
mane tenkintu (bet vis tiek lieku prie manualo). Bet mano nuomone - geriau
biski letesne deze, negu kaip dsg, kuri vadovaujasi savo logika, kokia saiba
paruosti, del ko gaunasi viena karta toks laikas, kita karta kitoks
P.S. 400ms skamba gal ir "baisiai greitai", bet man tai yra "baisiai dauk"
:) Aisku nevisada, bet situacijose, kai 400ms yra baisiai greitai man butu
ir sekunde baisiai greitai :)