malonumas butu jei dezhe pachiulptu! -- Dainius "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gl7j6m$lpf$1@trimpas.omnitel.net... > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net... >> Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni nei > > Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok? > > >> dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip panasus. >> Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti reikalavimai tai dezei, >> kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam. > > > Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu > srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias. > >> >> Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi >> tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes. >> >> Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas visus >> normalei, bet porsche nesamone padare. >> > > Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip? > > >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir anksciau >>> ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni. >>> >>> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi >>> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases >>> masinas. >>> >>> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva >>> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais. >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka >>>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi tuo >>>> paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet nemanau, kad >>>> ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru dsg. Pakeitus >>>> programa galima dar paastrinti visa darba ir laika sutrumpinti, taciau >>>> nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos elementai. >>>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas automatas >>>> tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali rasti taip pat >>>> audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau pradejo deti >>>> normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, II, III su >>>> viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji taip pat >>>> "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar bmw irgi >>>> pradeda dvidiskes deti. >>>> >>>> >>>> >>>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :) >>>>> >>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet >>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke ir >>>>> ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau nepasakysiu >>>>> kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes nevaziavau, bet pvz >>>>> eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su standartiniu juntamu >>>>> velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti visa savaite tiek >>>>> miestuose tiek autobahnuose tai su laiku priprantama bet galetu buti >>>>> taip kaip F1. >>>>> >>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai >>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. Anksciau >>>>> ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho. >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai >>>>>>> gaminamos >>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo? >>>>>>> >>>>>>> nieko sau VW....pavaro >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods. >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu >>>>>>>>> tai ok, >>>>>>>>> bet >>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto >>>>>>>>> kai >>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti >>>>>>>>> begi tai >>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. Bet >>>>>>>>> siaip >>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 >>>>>>>>> (anksciau ar >>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su >>>>>>>>> mechaniniu >>>>>>>>> junginejimu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message >>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> Doncikas >>>>>>>>>> ------------------------------ >>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE >>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792 >>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :) >>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30 >>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, >>>>>>>>>>>> reikia >>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> chikirap wrote: >>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), pora >>>>>>>>>>>>> kart >>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei >>>>>>>>>>>> klausimas? >>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >