Tema: Re: Cia vel koks triukas ar istikro 2x kainas sumazino?
Autorius: YZF
Data: 2009-01-21 12:04:39
Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu tai ok, bet
jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto kai
pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti begi tai
kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. Bet siaip
reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 (anksciau ar
veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su mechaniniu
junginejimu.