Tema: Re: Cia vel koks triukas ar istikro 2x kainas sumazino?
Autorius: YZF
Data: 2009-01-21 18:40:54
"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net...
> Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni nei

Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok?


> dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip panasus. 
> Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti reikalavimai tai dezei, 
> kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam.


Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu 
srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias.

>
> Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi 
> tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes.
>
> Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas visus 
> normalei, bet porsche nesamone padare.
>

Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip?


> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir anksciau 
>> ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni.
>>
>> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi 
>> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases 
>> masinas.
>>
>> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva 
>> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais.
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka 
>>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi tuo 
>>> paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet nemanau, kad 
>>> ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru dsg. Pakeitus 
>>> programa galima dar paastrinti visa darba ir laika sutrumpinti, taciau 
>>> nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos elementai.
>>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas automatas 
>>> tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali rasti taip pat 
>>> audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau pradejo deti 
>>> normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, II, III su 
>>> viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji taip pat 
>>> "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar bmw irgi 
>>> pradeda dvidiskes deti.
>>>
>>>
>>>
>>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai
>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :)
>>>>
>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet 
>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke ir 
>>>> ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau nepasakysiu 
>>>> kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes nevaziavau, bet pvz 
>>>> eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su standartiniu juntamu 
>>>> velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti visa savaite tiek 
>>>> miestuose tiek autobahnuose tai su laiku priprantama bet galetu buti 
>>>> taip kaip F1.
>>>>
>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai 
>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. Anksciau 
>>>> ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho.
>>>>
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus?
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Dainius
>>>>>
>>>>>
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai 
>>>>>> gaminamos
>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo?
>>>>>>
>>>>>> nieko sau VW....pavaro
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods.
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> Dainius
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu 
>>>>>>>> tai ok,
>>>>>>>> bet
>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto 
>>>>>>>> kai
>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti 
>>>>>>>> begi tai
>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. Bet 
>>>>>>>> siaip
>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 
>>>>>>>> (anksciau ar
>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su 
>>>>>>>> mechaniniu
>>>>>>>> junginejimu.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message
>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> Doncikas
>>>>>>>>> ------------------------------
>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE
>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792
>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :)
>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30
>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message
>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, 
>>>>>>>>>>> reikia
>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> chikirap wrote:
>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), pora 
>>>>>>>>>>>> kart
>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>> klausimas?
>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>