Tema: Re: Cia vel koks triukas ar istikro 2x kainas sumazino?
Autorius: YZF
Data: 2009-01-21 20:32:21
"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gl7keq$nc5$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gal tu pats nekalbek apie F1. Ten kitokie variklio apsisukimai. Labai 
> galingi varikliai. Pavaros jungiamos kartais net prie 19000rpm, taigi 
> apkrova tikrai kita... Del to greicia niekados neprilygs tu auto, kurie 
> turi 7000rpm ir tikrai ne 700+aj....

F1 variklis turi niekingus 300nm (butent nm lemia dezes "laikyma") tai jiems 
ten neproblema tas galios paskirstymas. Cia buvo siaip toks offtopikas 
nesigilinant i tavo pievas :)


> O paskutines dezes, kur su sankaba elektroniskai kontroliuojama budavo, 
> ~100ms. Ne taip senai ir buvo, 2006 berods. Nors vw jau nuo 2003 lakste 
> gatvese su 8ms. Na gal pradzioje su 10ms, bet dabar jau visom deklaruoja 
> 8ms.
> 2007 daugelis F1 komandu perejo i dsg tipo dezes vadinamos seamless shift, 
> ar kazkaip. Perjungimo greitis ~50ms.
>
>
> Tai tu esi teisus DSG tikrai auksciausias pasiekimas, pats matai ir 
> formuleje 1 ji pradejo naudoti. Tik aisku nemalonu, kai toki pasiekima 
> atnese VW :)
>

:))))))))))))))))))

ble, gerai varai :)))))



> O kas liecia svirteles, tai yra extra iranga pas daugeli. Taciau pas 
> porsche paspaudi vairo isoreje aukstina, paspaud vairo vidineje puseje 
> zemina.. Gal atviksciai, bet vistiek nesamone.
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:gl7j6m$lpf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni 
>>> nei
>>
>> Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok?
>>
>>
>>> dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip panasus. 
>>> Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti reikalavimai tai 
>>> dezei, kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam.
>>
>>
>> Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu 
>> srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias.
>>
>>>
>>> Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi 
>>> tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes.
>>>
>>> Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas visus 
>>> normalei, bet porsche nesamone padare.
>>>
>>
>> Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip?
>>
>>
>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>> news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir anksciau 
>>>> ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni.
>>>>
>>>> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi 
>>>> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases 
>>>> masinas.
>>>>
>>>> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva 
>>>> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais.
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka 
>>>>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi tuo 
>>>>> paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet nemanau, 
>>>>> kad ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru dsg. 
>>>>> Pakeitus programa galima dar paastrinti visa darba ir laika 
>>>>> sutrumpinti, taciau nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos 
>>>>> elementai.
>>>>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas 
>>>>> automatas tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali 
>>>>> rasti taip pat audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau 
>>>>> pradejo deti normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, 
>>>>> II, III su viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji 
>>>>> taip pat "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar bmw 
>>>>> irgi pradeda dvidiskes deti.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :)
>>>>>>
>>>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet 
>>>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke 
>>>>>> ir ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau 
>>>>>> nepasakysiu kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes 
>>>>>> nevaziavau, bet pvz eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su 
>>>>>> standartiniu juntamu velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti 
>>>>>> visa savaite tiek miestuose tiek autobahnuose tai su laiku 
>>>>>> priprantama bet galetu buti taip kaip F1.
>>>>>>
>>>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai 
>>>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. Anksciau 
>>>>>> ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus?
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> Dainius
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai 
>>>>>>>> gaminamos
>>>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo?
>>>>>>>>
>>>>>>>> nieko sau VW....pavaro
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu 
>>>>>>>>>> tai ok,
>>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto 
>>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti 
>>>>>>>>>> begi tai
>>>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. 
>>>>>>>>>> Bet siaip
>>>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 
>>>>>>>>>> (anksciau ar
>>>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su 
>>>>>>>>>> mechaniniu
>>>>>>>>>> junginejimu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message
>>>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> Doncikas
>>>>>>>>>>> ------------------------------
>>>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE
>>>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792
>>>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :)
>>>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30
>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, 
>>>>>>>>>>>>> reikia
>>>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> chikirap wrote:
>>>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), pora 
>>>>>>>>>>>>>> kart
>>>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>>>> klausimas?
>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>