"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gl7keq$nc5$1@trimpas.omnitel.net... > Tai gal tu pats nekalbek apie F1. Ten kitokie variklio apsisukimai. Labai > galingi varikliai. Pavaros jungiamos kartais net prie 19000rpm, taigi > apkrova tikrai kita... Del to greicia niekados neprilygs tu auto, kurie > turi 7000rpm ir tikrai ne 700+aj.... F1 variklis turi niekingus 300nm (butent nm lemia dezes "laikyma") tai jiems ten neproblema tas galios paskirstymas. Cia buvo siaip toks offtopikas nesigilinant i tavo pievas :) > O paskutines dezes, kur su sankaba elektroniskai kontroliuojama budavo, > ~100ms. Ne taip senai ir buvo, 2006 berods. Nors vw jau nuo 2003 lakste > gatvese su 8ms. Na gal pradzioje su 10ms, bet dabar jau visom deklaruoja > 8ms. > 2007 daugelis F1 komandu perejo i dsg tipo dezes vadinamos seamless shift, > ar kazkaip. Perjungimo greitis ~50ms. > > > Tai tu esi teisus DSG tikrai auksciausias pasiekimas, pats matai ir > formuleje 1 ji pradejo naudoti. Tik aisku nemalonu, kai toki pasiekima > atnese VW :) > :)))))))))))))))))) ble, gerai varai :))))) > O kas liecia svirteles, tai yra extra iranga pas daugeli. Taciau pas > porsche paspaudi vairo isoreje aukstina, paspaud vairo vidineje puseje > zemina.. Gal atviksciai, bet vistiek nesamone. > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:gl7j6m$lpf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net... >>> Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni >>> nei >> >> Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok? >> >> >>> dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip panasus. >>> Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti reikalavimai tai >>> dezei, kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam. >> >> >> Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu >> srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias. >> >>> >>> Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi >>> tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes. >>> >>> Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas visus >>> normalei, bet porsche nesamone padare. >>> >> >> Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip? >> >> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir anksciau >>>> ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni. >>>> >>>> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi >>>> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases >>>> masinas. >>>> >>>> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva >>>> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais. >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka >>>>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi tuo >>>>> paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet nemanau, >>>>> kad ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru dsg. >>>>> Pakeitus programa galima dar paastrinti visa darba ir laika >>>>> sutrumpinti, taciau nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos >>>>> elementai. >>>>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas >>>>> automatas tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali >>>>> rasti taip pat audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau >>>>> pradejo deti normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, >>>>> II, III su viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji >>>>> taip pat "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar bmw >>>>> irgi pradeda dvidiskes deti. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai >>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :) >>>>>> >>>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet >>>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke >>>>>> ir ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau >>>>>> nepasakysiu kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes >>>>>> nevaziavau, bet pvz eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su >>>>>> standartiniu juntamu velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti >>>>>> visa savaite tiek miestuose tiek autobahnuose tai su laiku >>>>>> priprantama bet galetu buti taip kaip F1. >>>>>> >>>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai >>>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. Anksciau >>>>>> ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus? >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Dainius >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai >>>>>>>> gaminamos >>>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo? >>>>>>>> >>>>>>>> nieko sau VW....pavaro >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods. >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu >>>>>>>>>> tai ok, >>>>>>>>>> bet >>>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto >>>>>>>>>> kai >>>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti >>>>>>>>>> begi tai >>>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. >>>>>>>>>> Bet siaip >>>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 >>>>>>>>>> (anksciau ar >>>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su >>>>>>>>>> mechaniniu >>>>>>>>>> junginejimu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message >>>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> Doncikas >>>>>>>>>>> ------------------------------ >>>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE >>>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792 >>>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :) >>>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30 >>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, >>>>>>>>>>>>> reikia >>>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> chikirap wrote: >>>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), pora >>>>>>>>>>>>>> kart >>>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei >>>>>>>>>>>>> klausimas? >>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >