ot ne pohui.....tipo kas nors atskirtumet 100ms nuo 5ms? -- Dainius "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message news:gl81pq$8qb$1@trimpas.omnitel.net... > pamirsk tu ta vikipedija, kuo ji rasydama remias.. > Ta lentele : > http://www.sportcompactcarweb.com/tech/sccp_0812_fastest_transmission_tech/photo_07.html > > parodo greiciausias transmisijas matuojant stende.. > O i wikipedija ir pats gali parasyti:))) > gal kas patikes:)) > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gl81fo$8fn$1@trimpas.omnitel.net... >> pradek dometis nuo cia >> http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox >> >> http://en.wikipedia.org/wiki/Sequential_manual_gearbox >> >> O toliau naudok search wikipedia. Ten ne viskas teisybe, bet i ta puse. >> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >> news:gl814g$81m$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tavo VW letesnis...DSG >>> 0,41 / 0, 52 sec >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gl7vjh$64b$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pas m5 ar m6 smgIII ten apie 80ms, cia jau tiktu YZF posakis desimt >>>> kartu leciau.. >>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >>>> news:gl7ucr$4gl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> pas M5 ar M6 greiciau... Ale jie ir komentuoja, kad dezes su dviem >>>>> sankabom ir alia is F1 nukopijuota.. >>>>> Kas ten zino.. >>>>> berods deklaravo 6ms, tipo tiek trunka akies mirksnis.. >>>>> su akies mirksniu nelyginau, bet perjunginejo begius, kaip kad su peles >>>>> klavisu spaudinetum.. >>>>> :) >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>>> news:gl7e2p$e56$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> greit turiu omeny.Nesitikejo kad palimiotas taip dirba, bos lapeli >>>>>> palieti ir is karto, ne kiek neveluojant permeta saiba, tiek i virsu >>>>>> tiek i apacia. >>>>>> -- >>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>>>> news:gl7drs$dqd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> vazinejau su lexus isf, pavaras jungia achujenai. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :) >>>>>>>> >>>>>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet >>>>>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke >>>>>>>> ir ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau >>>>>>>> nepasakysiu kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes >>>>>>>> nevaziavau, bet pvz eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su >>>>>>>> standartiniu juntamu velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti >>>>>>>> visa savaite tiek miestuose tiek autobahnuose tai su laiku >>>>>>>> priprantama bet galetu buti taip kaip F1. >>>>>>>> >>>>>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai >>>>>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. >>>>>>>> Anksciau ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus? >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai >>>>>>>>>> gaminamos >>>>>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> nieko sau VW....pavaro >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu >>>>>>>>>>>> tai ok, >>>>>>>>>>>> bet >>>>>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto >>>>>>>>>>>> kai >>>>>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti >>>>>>>>>>>> begi tai >>>>>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. >>>>>>>>>>>> Bet siaip >>>>>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 >>>>>>>>>>>> (anksciau ar >>>>>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su >>>>>>>>>>>> mechaniniu >>>>>>>>>>>> junginejimu. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> Doncikas >>>>>>>>>>>>> ------------------------------ >>>>>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE >>>>>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792 >>>>>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :) >>>>>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30 >>>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, >>>>>>>>>>>>>>> reikia >>>>>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> chikirap wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), >>>>>>>>>>>>>>>> pora kart >>>>>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei >>>>>>>>>>>>>>> klausimas? >>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >