Tema: Re: Cia vel koks triukas ar istikro 2x kainas sumazino?
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-21 19:02:20
Tai gal tu pats nekalbek apie F1. Ten kitokie variklio apsisukimai. Labai 
galingi varikliai. Pavaros jungiamos kartais net prie 19000rpm, taigi 
apkrova tikrai kita... Del to greicia niekados neprilygs tu auto, kurie turi 
7000rpm ir tikrai ne 700+aj....
O paskutines dezes, kur su sankaba elektroniskai kontroliuojama budavo, 
~100ms. Ne taip senai ir buvo, 2006 berods. Nors vw jau nuo 2003 lakste 
gatvese su 8ms. Na gal pradzioje su 10ms, bet dabar jau visom deklaruoja 
8ms.
2007 daugelis F1 komandu perejo i dsg tipo dezes vadinamos seamless shift, 
ar kazkaip. Perjungimo greitis ~50ms.


Tai tu esi teisus DSG tikrai auksciausias pasiekimas, pats matai ir 
formuleje 1 ji pradejo naudoti. Tik aisku nemalonu, kai toki pasiekima 
atnese VW :)

O kas liecia svirteles, tai yra extra iranga pas daugeli. Taciau pas porsche 
paspaudi vairo isoreje aukstina, paspaud vairo vidineje puseje zemina.. Gal 
atviksciai, bet vistiek nesamone.

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:gl7j6m$lpf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net...
>> Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni 
>> nei
>
> Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok?
>
>
>> dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip panasus. 
>> Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti reikalavimai tai 
>> dezei, kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam.
>
>
> Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu 
> srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias.
>
>>
>> Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi 
>> tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes.
>>
>> Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas visus 
>> normalei, bet porsche nesamone padare.
>>
>
> Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip?
>
>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir anksciau 
>>> ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni.
>>>
>>> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi 
>>> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases 
>>> masinas.
>>>
>>> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva 
>>> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais.
>>>
>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka 
>>>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi tuo 
>>>> paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet nemanau, 
>>>> kad ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru dsg. Pakeitus 
>>>> programa galima dar paastrinti visa darba ir laika sutrumpinti, taciau 
>>>> nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos elementai.
>>>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas 
>>>> automatas tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali rasti 
>>>> taip pat audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau pradejo 
>>>> deti normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, II, III 
>>>> su viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji taip pat 
>>>> "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar bmw irgi 
>>>> pradeda dvidiskes deti.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :)
>>>>>
>>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet 
>>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke ir 
>>>>> ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau 
>>>>> nepasakysiu kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes 
>>>>> nevaziavau, bet pvz eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su 
>>>>> standartiniu juntamu velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti 
>>>>> visa savaite tiek miestuose tiek autobahnuose tai su laiku priprantama 
>>>>> bet galetu buti taip kaip F1.
>>>>>
>>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai 
>>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. Anksciau 
>>>>> ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus?
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai 
>>>>>>> gaminamos
>>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo?
>>>>>>>
>>>>>>> nieko sau VW....pavaro
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods.
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu 
>>>>>>>>> tai ok,
>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto 
>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti 
>>>>>>>>> begi tai
>>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. Bet 
>>>>>>>>> siaip
>>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 
>>>>>>>>> (anksciau ar
>>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su 
>>>>>>>>> mechaniniu
>>>>>>>>> junginejimu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message
>>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> Doncikas
>>>>>>>>>> ------------------------------
>>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE
>>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792
>>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :)
>>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30
>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, 
>>>>>>>>>>>> reikia
>>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> chikirap wrote:
>>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), pora 
>>>>>>>>>>>>> kart
>>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>>> klausimas?
>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>