Tema: Re: Cia vel koks triukas ar istikro 2x kainas sumazino?
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-21 22:10:53
Paskaityk apie limitus dvidiskem greiciu dezem. Siaip jie yra du. 
Sukiai(rpm) ir antru tu buvai teisus nm. Toliau gal ir netesiu...

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:gl7pnl$tsr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:gl7keq$nc5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai gal tu pats nekalbek apie F1. Ten kitokie variklio apsisukimai. Labai 
>> galingi varikliai. Pavaros jungiamos kartais net prie 19000rpm, taigi 
>> apkrova tikrai kita... Del to greicia niekados neprilygs tu auto, kurie 
>> turi 7000rpm ir tikrai ne 700+aj....
>
> F1 variklis turi niekingus 300nm (butent nm lemia dezes "laikyma") tai 
> jiems ten neproblema tas galios paskirstymas. Cia buvo siaip toks 
> offtopikas nesigilinant i tavo pievas :)
>
>
>> O paskutines dezes, kur su sankaba elektroniskai kontroliuojama budavo, 
>> ~100ms. Ne taip senai ir buvo, 2006 berods. Nors vw jau nuo 2003 lakste 
>> gatvese su 8ms. Na gal pradzioje su 10ms, bet dabar jau visom deklaruoja 
>> 8ms.
>> 2007 daugelis F1 komandu perejo i dsg tipo dezes vadinamos seamless 
>> shift, ar kazkaip. Perjungimo greitis ~50ms.
>>
>>
>> Tai tu esi teisus DSG tikrai auksciausias pasiekimas, pats matai ir 
>> formuleje 1 ji pradejo naudoti. Tik aisku nemalonu, kai toki pasiekima 
>> atnese VW :)
>>
>
> :))))))))))))))))))
>
> ble, gerai varai :)))))
>
>
>
>> O kas liecia svirteles, tai yra extra iranga pas daugeli. Taciau pas 
>> porsche paspaudi vairo isoreje aukstina, paspaud vairo vidineje puseje 
>> zemina.. Gal atviksciai, bet vistiek nesamone.
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:gl7j6m$lpf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni 
>>>> nei
>>>
>>> Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok?
>>>
>>>
>>>> dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip 
>>>> panasus. Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti 
>>>> reikalavimai tai dezei, kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam.
>>>
>>>
>>> Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu 
>>> srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias.
>>>
>>>>
>>>> Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi 
>>>> tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes.
>>>>
>>>> Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas 
>>>> visus normalei, bet porsche nesamone padare.
>>>>
>>>
>>> Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip?
>>>
>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>> news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir 
>>>>> anksciau ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni.
>>>>>
>>>>> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi 
>>>>> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases 
>>>>> masinas.
>>>>>
>>>>> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva 
>>>>> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais.
>>>>>
>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka 
>>>>>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi 
>>>>>> tuo paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet 
>>>>>> nemanau, kad ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru 
>>>>>> dsg. Pakeitus programa galima dar paastrinti visa darba ir laika 
>>>>>> sutrumpinti, taciau nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos 
>>>>>> elementai.
>>>>>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas 
>>>>>> automatas tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali 
>>>>>> rasti taip pat audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau 
>>>>>> pradejo deti normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, 
>>>>>> II, III su viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji 
>>>>>> taip pat "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar 
>>>>>> bmw irgi pradeda dvidiskes deti.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai
>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :)
>>>>>>>
>>>>>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet 
>>>>>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke 
>>>>>>> ir ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau 
>>>>>>> nepasakysiu kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes 
>>>>>>> nevaziavau, bet pvz eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su 
>>>>>>> standartiniu juntamu velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti 
>>>>>>> visa savaite tiek miestuose tiek autobahnuose tai su laiku 
>>>>>>> priprantama bet galetu buti taip kaip F1.
>>>>>>>
>>>>>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai 
>>>>>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. 
>>>>>>> Anksciau ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus?
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai 
>>>>>>>>> gaminamos
>>>>>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> nieko sau VW....pavaro
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu 
>>>>>>>>>>> tai ok,
>>>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto 
>>>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti 
>>>>>>>>>>> begi tai
>>>>>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. 
>>>>>>>>>>> Bet siaip
>>>>>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 
>>>>>>>>>>> (anksciau ar
>>>>>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su 
>>>>>>>>>>> mechaniniu
>>>>>>>>>>> junginejimu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>> Doncikas
>>>>>>>>>>>> ------------------------------
>>>>>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE
>>>>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792
>>>>>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :)
>>>>>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :)
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30
>>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, 
>>>>>>>>>>>>>> reikia
>>>>>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> chikirap wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), 
>>>>>>>>>>>>>>> pora kart
>>>>>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>>>>> klausimas?
>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>