Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: ABLomas
Data: 2014-01-08 19:15:59
On 2014.01.08 18:49, KEdas wrote:
> Ir kaip įsivaizduoji to noro realizaciją? Aš neįsivaizduoju.

Na, realizacija veiksmais. Suprantu, kad įsikandus procedūras į dantis
sunku įjungt fantaziją. Nieko tokio....

> Jau darosi nuobodu. Pats šalia savo klipo minėjai, o ir GSW aiškiai
> matosi.

Ačiū, vienas ženklas gatvės pradžioje iš tikro nurodo pradžią, žinosiu.

> Gal žinai kodėl aš tuos ženklus nesunkiai randu ir ką turiu galvoti
> apie tavo sugebėjimus? Tu čia trolini?

Bbz, gal sėdi tuose google mapsuose diena iš dienos ir žiūri, o aš ne?
Net nežinau tiesą sakant ;-)
Aš gi jau sakiau, važiuoju pagal paniatkes ir taip neblogai sekasi.
Šiaip tai, realybė tokia - kažkada ėjau nuo namų (Vileišio 28) iki
centro ir _tyčia_ dairiausi, ar pamatysiu kur nurodyta, kad čia gyvenama
zona.
Deja, ženklo niekur nepamačiau. Vienintelis šansas susigaudyt buvo tas
"gyvenamos zonos pabaigos" ženklas, tavo fotkėje paskutinis. Nu jo
nepamačiau, gal dėl to, kad dairiausi "gyvenamos zonos pradžios", arba
tiesiog šiaip pražiopsojau. Kitų ženklų nelabai galėjau pamatyt, nes jų
dešinėje kelio pusėje kaip ir nebuvo.
Vienok galim netęsti - dėl gyvenamos zonos buvau neteisus, dabar bus
galima ramiau vaikščiot (nors koks skirtumas, prieš auto nepašokinėsi).
Iš kitos pusės - išsiaiškinom, kad jei ženklo nepastebi vairuotojai
(kaip jau sakei - dauguma važiuoja belenkokiu greičiu), tai nereikia
imtis priemonių, kad padaryt ženklus labiau pastebimus. Geriau myžt į
batą, kad vairuotojai nedrausmingi, kad jie nepastebi ir šiaip
blogiečiai, nei kad pamėgint su jais susidraugaut ir pasistengt
informaciją pateikt aiškesniais būdais....