Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: ABLomas
Data: 2014-01-08 11:00:03
On 2014.01.08 09:57, KEdas wrote:
> O kokias išvadas galima padaryti, kai žmogus net nesupranta kuo
> skiriasi zonos ženklai nuo įprastų, bet lenda aiškinti kaip reikia
> teisingai organizuoti eismą?

Nežinau, iš kur ištraukei tą "lenda aiškinti", bet yra tokios paprastos
taisyklės...
  - jei tavęs nesupranta vienas-kitas iš šimto žmonių - nu pasitaiko,
idiotai visur, nieko tokio. Jie turi prisitaikyti
  - jei tavęs nesupranta dauguma, o supranta tik vienas-kitas -
greičiausiai tai, ką tu siūlai ir kalbi yra idiotiška. Arba - pateiki
taip, kad niekas tavęs nesupranta.

Tas pats ir su ženklais - jei visi važiuoja greit ir niekas nekreipia
dėmesio - tai gal ženklai blogai sudėti, gal juos medžiai užstoja, gal
reiktų raudoną vėliavėlę šalia ženklo pakabint, ar kitomis priemonėmis
informuot vairuotojus.

Iš kitos pusės, tai skaitai tarp eilučių "kaip už tris" - visai
normaliai paklausiau, kur ten gyvenama zona, o čia ir parėjo bankė -
"nematai", "nemoki", "kitus mokini".
Mano maršrutas pėstute/dviračiu šia gatve yra maždaug toks:
http://www.youtube.com/watch?v=sBLogc4G5nA
(iki 1:11, po to jau matosi ženklas kad "Gyvenamos zonos pabaiga")
Taip keliaujant tikrai nesuprasi, kur ten gyvenamos zonos pradžia, kur
ten ženklai, ar turi pėstieji kažkokias teises, ar ne... Bet aišku,
geriau pasakyt kad "tu idiotas ir glušas jei nematai, nes ženklai yra
kitoje gatvėje", nei kad normaliai paaiškint ir pagalvot - gal tikrai
žmonės nemato, jei jau dauguma važiuoja dvigubai viršydami greitį?