Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-01-08 00:11:02
Cia tu bandai dviraciu pagal taisykles vaziuoti?
Kada paskutini syki Vilniuje buvai? Besk pirstu, kuris ten inkilas veikia?
Tuos, kuriu batareikos dar ne visai numiro, turbut net aplinkiniai
valkataujantys sunys zino. O idiotais vadinti "visus" (cituoju), tai gal
reikia apsidairyt, kelintas Napoleonas pats esi.