Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: Lubys
Data: 2014-01-08 12:37:48
Labai norint tokių argumentų galima surasti ir vairuotojų elgsenai, pvz. jie 
pervažiuoja STOP liniją, nes taip sumažina riziką, kad į jų automobilius 
įsirėš per vėlai pradėję stabdyti kiti vairuotojai. Tačiau atsiribojus nuo 
šališkumo, akivaizdu, kad pervažiavę STOP liniją KET pažeidžia ir 
automobilininkai, ir dviratininkai.

Tai, kad Lietuvoje nėra spec. salelių, srautai neatskirti ir netaikomos 
kitos saugumo priemonės yra mažų mažiausiai keista priežastis lieti pyktį 
ant automobilininkų. Pyktį verčiau būtų nukreipti konstruktyvia linkme ir 
teikti pasiūlymus dėl tokių priemonių diegimo valdžios struktūroms, pvz. 
savivaldybei, atsakingai už gatves.




"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
news:laj236$eme$1@trimpas.omnitel.net...
> 2014.01.08 10:14, Kicker rašė:
>
> Dviratastai mano, kad sustojus prieš automobilius daugiau šansų, kad juos 
> vairuotojai pamatys ir nesutraiškys sukantieji dešinėn, todėl KET 
> pažeidinėja siekdami savo saugumo.
> JK tam skirtos spec. salelės – Advanced Stop Line, o normaliame pasaulyje 
> dviratininkai su sunkvežimiais nebemaišomi, todėl tokių ASL 
> nebeprojektuojama, o atskiriama fiziškai.
>