Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: ABLomas
Data: 2014-01-08 00:14:41
On 2014.01.07 20:58, KEdas wrote:
> Na, štai, vairuotojas dar akivaizdžiau bando parodyti kaip jis supranta
> KET ir zonos sąvoką :)

Nu taip, o kas čia tokio?
Žiū, labai tau paprastas klausimas (mano foto nėr, nes ėjau pro kitur) -
kiek pamenu, ženklai galioja iki artimiausios sankryžos, berods to dar
niekas neatšaukė. Taip?

Greit pasitikrinu:
http://eismas.eu/images/docs/KET_2013-01-19_v02_www.eismas.eu.pdf

Dabar tavo foto aiškiai matosi "gyvenamos zonos" ženklas pirmam plane,
bei nelabai aiškiai (bet aiškiai google mapsuose) 203 "Duoti kelią"
ženklas šiek tiek toliau. Reiškia, ten yra sankryža. Reiškia, kad tas
tavo ženklas galioja iki sankryžos.
Už tos sankryžos naujo ženklo nėra. Bent jau nemačiau.
Ir google maps tą patį patvirtina:
http://goo.gl/maps/wOfn0

Tai nežinau, lyg ir interpretuoju ženklus kaip mane mokino, lyg ir
stengiaus pamatyt, ale va kažkaip matos kad prie chebros nepritampu ir
man nepritariama.

Paaiškinkit, prašau, kur suklydau? Kaip ten pasidaro gyvenama zona (šiuo
metu, ne vasarą)?