Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: KEdas
Data: 2014-01-07 11:58:06
Tai ir automobilių vairuotojai girti važinėja. Ir ką, tai skiriamasis
visuomenės bruožas ir VISI vairuotojai yra dėl kelių idiotų kalti? O
kaip su pėsčiaisiais, neįgaliaisiais? Jei jų tarpe rasime kelis savęs
nesaugančius durnius, tai irgi VISI jie kalti, neįgaliųjų organizacijas
reikia uždaryti?
Aš važinėju su šviesom, tai kodėl turėčiau klausyti tavo ir kitų
pseudožurnalistų kaltinimų?