Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: ABLomas
Data: 2014-01-08 14:24:58
On 2014.01.08 12:26, KEdas wrote:

> Taip, ta priemonė vadinasi „policijos budėjimas“, tik kad ten vyrai
> nespėja popierių pildyti apie girtuoklių muštynes, o ir mentalitetas
>  panašus kaip NG dundukų.

Nu va būtent, požiūris tai toks "apsikabinau popieriuką, štai mano
procedūra, jei reikia kažką padaryt kitaip - eikit naxui".
Ne taip reikia daryt, ne taip...
Jei vairuotojai nemato ženklų (masiškai) - tai nebūtina supyzdint
iškart. Gal iš tiesų jų nesimato?
Tu tikras, kad pora dienų per mėnesį budintis ekipažas duos geresnį
efektą, nei kad raudona vėliavėlė prie ženklo? Arba tiesiog tas ženklas
pakartotas toliau, ne toje ženklų košėje (nes gal ten pasukant reikia
kitur žvalgytis, perėją stebėt, bla bla bla, t.y. kad ženklą pastebėt -
reikia ypač susikaupt).

O ir šiaip, žinau kad nuo konkrečių klausimų bėgi, bet pamėginsiu užduot
dar kartą - kaip man žinot, kad esu pėsčiųjų zonoje, važiuojant iš
Antakalnio į centrą? Woodoo magic + skaidrūs ženklai?