Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: Caponi
Data: 2011-08-26 15:48:52
Mokinkimes skaityti (istraukos is mano ankstesniu postu, parasytu per paskutini pusvalandi sitam threade):

"isimtys, kaip, pvz., uzsienyje registruotas automobilis siuo atveju nera aktualios, nes tema prasidejo apie seniai kieme stovinti automobili su lietuviska registracija,kaip supratau"

"Tiesa, kadangi automobilio isinest i kambari nera galimybes, todel as ir sakiau, kad nesiimu kategoriskai teigt, kad automobilis kieme be TA yra absoliutus blogis, galbut, savininkas po savaites ji susitvarkyt ruosiasi, bet jei toks paminklas ant ratu styro jau ne vienus metus, tai gal jam is tiesu tinkamesne vieta savartyne..."

Jei pagal galiojancius LR istatymus automobilis yra pripazistamas techniskai tvarkingu, tai as nedrisciau jo prilygint sugedusiai skalbimo masinai ismestai kieme.

Plius as tau pradejau oponuot del nesamoniu apie VALSTYBINIU instituciju atliekamas technines paziuras, kad nesikartot, issamiau zr. mano 14:53 posta, kaip reply'ju i Tomo zinute.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance