Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: Caponi
Data: 2011-08-26 15:20:39
Taip, nes gamintojas garantuoja, kad automobilis techniskai tvarkingas, ka paskui uztikrina jau UAB "Tuvlita" atliekamos apziuros.
Plius kaip rase test - lipdukus Tuvlita klijuoja ir naujom masinom, kas reiskia, kad nauja masina atitinka visus tuos pacius reikalavimus, atitikimas kuriem veliau yra tikrinamas bendru atveju kas 2 metus, o pirmus 3 metus Tuvlita pilnai sutinka su gamintojo kompetencija pripazistant automobilio tinkamuma eksploatacijai. O istatymuose nurodoma kuo privalo pasirupint automobilio registruoto Lietuvoje savininkas.
Apziura pati is saves tera procedura, kas konkreciai ja atlieka ir kokiu popieriuku tai irodoma nera svarbu (jei nuo mano numerio nusilups lipdukai tai nereiks, kad mano automobilio apziura neatlikta - lygiai tas pats yra ir tavo atveju, tik tiek, kad tu lipduku net nepasivarginai uzsiklijuot), svarbu yra tai, kad gatvemis nevazinetu techniskai netvarkingi automobiliai, o daiktai, kurie neturi teises vazinet del technines bukles tera tik metalo gabalas, neatliekantis tiesiogines savo paskirties. Automatiskai toks neveikiantis ar netvarkingai veikiantis metalo gabalas stovintis lauke yra toks pat, kaip ir tavo kaimyno prie laiptines numesta sugedus virykle ar skalbimo masina. Tiesa, kadangi automobilio isinest i kambari nera galimybes, todel as ir sakiau, kad nesiimu kategoriskai teigt, kad automobilis kieme be TA yra absoliutus blogis, galbut, savininkas po savaites ji susitvarkyt ruosiasi, bet jei toks paminklas ant ratu styro jau ne vienus metus, tai gal jam is tiesu tinkamesne vieta savartyne...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance