Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: Tomas
Data: 2011-08-26 14:38:48
Kuo cia detos siukshles..? Cia mano mashina. O jei ji be TA - cia jau mano asmeninis reikalas, jei policija sustabdo - susimoku. Man taip gal patogiau ir pigiau. Per retai ishvazhiuoju kazhkur mashina..? Vazhiuoju kiek man reikia, na ir kas kad tik karta i 3 menesius, nieks man nepaaishkins, kokiais intervalais turiu vazhinet.