Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-26 13:46:02
Valstybine turejau galvoje, kad ja atliko ne kazkokia gamykla, o butent tai
igaliota daryti valdiska institucija. Todel atsakymas i klausima ar nauji
automobiliai yra praeje privalomaja technine apziura yra NE, nes ji
nebutina. Tai , kad gamintojo detalesne jos privalomaja apziura nepadaro.

"Caponi"  wrote in message news:j37iqv$32u$1@trimpas.omnitel.net...

Apie sandeliavima as ir nesneku, cia jau kiti klausimai.
Bet jei jau pradedi kabinetis prie savoku, tai yra PRIVALOMOJI TECHNINE
APZIURA, kuria reikia atlikti senesniem nei 3 metu automobiliams
registruotiems Lietuvoje. Kaip jau minejau, naujo automobilio technine bukle
garantuoja gamintojas, jis pries isleisdamas automobili apzura atlieka, ir
dar detalesne nei Tuvlita ar kita lietuviska kontora.
VALSTYBINES TA isvis nera kaipo tokios, keista is taves girdet paties
susikurtas savokas...

Taigi, tavo nauja auto yra tikrai techniskai nuodugniai apziureta ir pagal
istatymus ta gamintojo atlikta apziura galioja 3 metus, dokumento vaidmeni
siuo atveju atlieka techninis pasas su irasyta pirmosios registracijos data.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance