Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: cooleris
Data: 2011-08-26 14:42:25
Istatimas draudzia ekspopuoti masina be technikines
Tai susimokesi ir uz stovejima be technikines
Tai kame problema
susimokes mentam ir toliau tegu stovi
Po menesio kitas kaimynas paskambins vel susimokes
Niekas gi jos nestumdo ir neisvezineja
Turek be technikines
tik mokek it mokek jei tau tai pigiau gerai