Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-26 10:29:01
Valstybine technine apziura?

O realiai yra taip - TA nebuvimas, tik vienas is pozymiu leidzianciu laikyti
automobili neeksplotuojamu. Taciau ziurint matematiskai tai nera nei butina
nei pakankama salyga pasalinti automobili is stovejimo vietos. Tai itk
vienas ish argumentu. Kad ir kaip bandytumet pritempt, po LR teritorija
vazineja kruva automobiliu be VALSTYBINES TA (nauji iki triju metu, nesenai
pirma karta uzregistruoti Lietuvoje, priklausantys uzsienio asmenims ir
pan.). Taciau tai automatu nepadaro ju sandeliuojamais - savoka, beje kuri
neapibrezta nei vienam man girdetam teises akte. O ir tie patys teises aktai
numato galimybes, kad automobilis kai kuriais atvejais net PRIVALO stovet be
valstybiniu numeriu (kiek tai veikia - kitas klausimas). Taciau tai irgi
nereiskia, kad tokia transporto priemone stovedama aiksteleje iskart igyja
mistini SANDELIAVIMO statusa.

"Caponi"  wrote in message news:j37h4m$vmj$1@trimpas.omnitel.net...

Technine apziura atliko gamintojas isleisdamas automobili is savo cechu. Po
to automobilio bukle kontroliuoja kitos institucijos.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance