Tema: Re: koks linkas patikrinti tech galiojima pagal numeri
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-26 15:14:29
bent jau pagal LAVT praktika tikrai niekas nepasitenkina tupu TA ziurejimu.
Renkami visi irodymai - savininko paaiskinimas, automobilio bukles
ivertinimas, liudininku parodymai, duomenys ish registru (ta pati TA ir
draudimas) ir pan. Vien tik TA nebuvimas niekada nebuvo argumentas bausti
pagal nurodyta straipsni. Kaip ir Ta buvimas nera argumentas teigti, kad
mano griuvena yra ore ir jos niekas neturi teises pajudint.

"Tomas"  wrote in message news:j38223$quq$1@trimpas.omnitel.net...

Shi skaiciau, bet kur ta riba, eksploatuojama ar ne. Sprendziant ish
coolerio posto, mashina nera apaugus samanom ir shaknis zhemen ileidus. 2
menesius niekur nepajuda..? Didelio cia daikto, turiu mashina kuri metus
niekur nevazhiavo. Tegu ateina cooleris ir irodo kad neeksploatuojama. Kas
savaite pabirbinu, dulkes nuvalau, paglostau. kartais ant spojlerio alaus
bambali pasistatau (kai kieme su kaimynu geriam).