Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: Takkskalduha
Data: 2009-11-19 16:23:29
T wrote:
> kokie privalumai perkant naja automobili uz ~50k lt
> pries naudota aukstesnes klases auto uz ~14k lt
>
> svarstau galimybe tuos 14k palikti pradinei imokai ir imti nauja, bet va
> kas gausis, tik prestizas ar yra ir maerialiu argumentu.
>
> viena is tokiu girdejau, kad nauja auto po 3 metu galima parduoti ir
> atsiimti dali imoku, finale kita perkant menesine imoka pasimazinti.

manau nauja masina tai tik klausimas arba gali sau leist arba ne. Dar
yra variantas, kad tau ji ir nereikalinga, jei uztenka, kad tik vaziuoja
ir sildo :)
Pvz. man reikia, kad masina veiktu taip, kaip numatyta konstrukcijoj.
Davedineti deveta iki kondicijos nera tik laiko ir noro klausimas, nes
tai nera tik palikimas servise ir susimokejimas - reikia ziureti ka
deti, kur deti, manau visi zinom, kad situacija su servisais daugiau nei
apgailetina. Taip cackintis butu galima tik su antra masina. Plius gali
niekada ir nesuzinoti, kad jai kazkas ne taip, nes pvz. neturi galimybes
palyginti variklio charakteristikas su naujo ir pamatyti, kad puses jau
nebera. Kur dar saugumas - kai kas antra diena girdi, kaip kas nors
islekia i priespriesine, tai su nauja didele tikimybe, kad tiesiog
islipsi ir eisi kitos pirkti uz draudimo pinigus.