Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: Arj
Data: 2009-11-16 10:59:01
nereikia lia lia.
Tikimybe kad sakykim 2 ar 3 golfui suges kazkas uz 10kLt - nuline, nes pacio golfo verte max 3klt.
Tiksliau yra tikimybe kad suges neberemontuotinai, ir parkes gali buti "ar verta" kisti 2-3klt. Jei matai kad ikisi ir
dar kazkur gali reiketi, gali zaisti toliau loterijoj "senas auto" bandydamas uzmusineti kita graba.
Plius situo atveju sutaupai ant kasko. Minusus - netiketas gedimas etc gali labai daug nervu kainuoti ir stipriai planus
sujaukti.

Del naujesnio auto - jei kalbant apie 30kL:t eile, ten dazniausiai garantijios jau senai nei kvapo nelike.
Jei kalbant visai naujus - tai ir ten pagal "garantija" nevisada viska tvarko - kad ir cia buvo nusukundimu kai kokius
amortikus pripazindavo negarantiniais :) O va keisti tepalus pagal atstovo ikainius nera faina :)

Mano galva - jei nori kad auto nepistu proto arba apie juos nieko nesupranti - moki $, jei apie auto supranti kazka ir
apsilankymai servisuose alergijos nekelia - gali taupyti ir rinktis sena auto. Sutaupyti galima, ir nemazai, bet tam jau
reikia suprasti apie auto :)