Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-11-15 18:38:29
del prestizho nesutikciau- kaip tik del "prestizo" perkamas senas
devetas aukstenes klases. pvz mano drauges RX'as dabar daug "kruciau"
atrodo salia pastatytas nei mano IS'as, nors kainavo 1,5 karto maziau.
nesimato gi ant mashinos ar jis is salono ar is statu dauzta.

o sutaupymas laiko gaunasi. o tai jau papildomas komfortas gyvenime.