Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-11-17 10:09:11
panasi istorija kolegai: nusipirko is statu lexus is250 kaip pas zegonska su prabegu 8000 myliu is oficialaus dilerio, su visais popieriais ir tt. zodziu praktiskai nuliova.
po pirmo apsilankymo pas lietuvos oficialius dilerius tepaliuka pakeist pravaziavo lygiai 500 km, kol neuzkale variklis. neatsimenu kas tiksliai, bet kazko neuzsuko/npakeite meistrai. irodyti ju kaltes nepavyko.
teko remontuot uz savus. visai toks gavosi geras variantas: apinaujis lexusas su jau padarytu kapitaliniu.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:hdsg4r$96g$1@trimpas.omnitel.net...
tai jie patys ir pridare ta gedima per eilini garantini aptarnavima nedadare
kzko ;)