Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: Bangis
Data: 2009-11-16 03:08:34
Man atrodo KEDas reiketu lmgtfy.com apsilankyt ar ka? Kazkaip ne lygis
tokiam nepakanciam ivairioms visuomenes negerovems kaip parkavimas ant
saligatviu ir zoles, taip pigiai nusisneket ir nepasigilint kiek tulas
vokietijos ar olandijos darbininkelis uzdirba.

Kaip sakoma absoliutinimai ir stereotipai labai prastas vedlys i tiesa :)

http://www.justlanded.com/english/Netherlands/Netherlands-Guide/Jobs/Working-the-Netherlands
http://www.worldsalaries.org/netherlands.shtml
http://www.worldsalaries.org/germany.shtml