Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-11-16 16:29:07
man tas pats - kazkiek gailiuosi, kad ne range'a pasiemiau. be to
nusipirkus kaip tik ir prasidejo ta beleberda su kainu kritimu,
lizinginiais auto, etc. O ir dar papildomu pinigu atsirado, tai buciau
galejes imti brangesne, tai tipo palaukes kelis menesius palaukes
buciau vietoj IS'o dabar vazinejes su kokiu pusiau kotletiniu X6'u.

bet atmetus ta "kas butu jei butu", tai savishkiu pasirinkimu esu labai
patenkintas. per metus 30K pravaziuota be jokiu parkiu, masina dar
kazkiek net ir dziugina, dar koki pusmeti tikrai nekeisiu, nors shikna
kartais ir paniezhti - matyt kazkokia amziaus krize, noriu 997 siuo
momentu ;)