Tema: Re: Naujas automobilis
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-15 17:21:31
trumpa aritmetika. VW Passat 1999, 3m, 110kkm. Moketa 17kLt, dabar dar
itariu vertas virs 10kLt. Eksploatacija per tuos 3m, labai pesimistiskai
primetant, ~10kLt (realiai manau turetu but ~7-8kLt, tiksliai neskaiciavau),
stovis dabar geresnis nei buvo perkant - ta prasme padaryti remontai dar
kazkiek "gros".

Alternatyvai - kokia nors Skoda Oktavia priimtinos komplektacijos butu
kainavus ~65kLT, dabar manau butu verta ~35kLT. Dar kokie 5kLt draudimas,
dar ~4-5kLt aptarnavimai. Jei paimt ta pati passat'a uz vos ne 100kLT -
isvis neidomiai gaunasi su aritmetika....

Taigi, islaidas turim grubiai 3x, vazinejama butu zemesnes klases
automobiliu (tik nepradedam kad naujumas automobilio atpisa klase), abiem
atvejais po 3m turim padrozta automobili be garantijos...... mano pinigine
balsuoja uz sena tranta.....

Ai, dar turim ukyje 2m senumo Citro C2 uz 22kLt. Kai naujas kazkam kainavo
netol 50kLt. Irgi lengva susiskaiciuot kaip kas ir ar apsimoka.....

Dainius