Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: Arj
Data: 2009-10-14 14:03:20
buvau ir as tomas philipse nesenai, maciau tuos peilius - graudu ir liudna.
salia padeti "fiskars" - jau zenkliai geriau. Va kas patiko, tai keraminiu
peiliuko darzovems skusti +skustuko kompinacija (~30Lt) - mano galva pigus
budas norinciam savo rankose isbandyti keramika ir taip sutaupyti 2xx Lt
(nes plieninis peilis, kad ir ne toks astrus, bet patogesnis del plonu asmenu)