Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: bbd
Data: 2009-10-13 15:15:33
peiliams gerai kaip tik minkstesnio medzio (svarbu, kad plausas eitu "link
peilio", pvz
http://images1.hdpi.com/product_enlarged/Catskill_RndSlabCuttingBoard_13177.jpg, o
ne i sonus) arba plastiko lentos, o del higienos - higienai patariama
naudoti atskiras lentas zuviai, virtai mesai, zaliai mesai, duonai,
darzovems  ir t.t. ;) azuoline lenta ir be to vienintele namuose - tikrai
negerai ir peiliui ir sveikatai