Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-10-13 22:28:41
siap dirzas dirzui, bet pabandyk deimantinius smyrgelio diskelius, aisku
nepamirstant tepalo ausinimui galandimo metu, pjuklai medziui su tokias
pagalasti bent 1,5 - 2 kartus ilgiau neatsimpa nei pagalasti su tam reikalui
skirtais abrazyvinais, o ir nugalastas pavirsius kaip nuslifuotas atrodo...
kazkada pabandziau noneiminius peilius is virtuves ant tokio brukstelt, tai
net nustebau kad tie kitaiski daiktai gali taip pjaut...