Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: bbd
Data: 2009-10-13 15:28:14
bingo! :) palyginimui - minksto plieno peili "galandi" +/- karta i 3 dienas
tokiam pat astrumui, koki turetu kietesnio plieno peilis, kuri galandi
(tiksliau ne galandi, o istiesini pjaunamaja dali) karta i 2 savaites...
mano zmona ir uosve jau isragavo gerus peilius, daba nenori prisiminti apie
tuos, kurie buvo :) ir man ramiau - reciau reikia galasti :)